Wednesday, February 9, 2011

salam

da lame xbka blog..kemalasan menimpa diri..haha..aku nak cite pasal pe ek..ntah la..aku pn xtau..mmm..ok..cter pasal family aku la..ari 2 family aku wat suprise..xpernah2 family aku wat suprise..dorg cakap dorang da g meminang untuk aku..sudah..aku da cuak da..mati aku kalau betul..aku pun xsabar menunggu masa untuk balik ke rumah sebab time 2 aku kat kedah..xcuti lagi..dalam kepala aku ada 2 benda ja..kalau x ayah aku beli keta baru(u dia la),atau ambil anak angkat..ntah dari mana aku dapat ilham..haha..hari yang di nanti telah tiba..aku pun xsabar nak balik sabah..ada 3 sebab xsabar nak balik..sebab 1st nk jmp family,2nd nak jumpa awek n 3rd nk tau pe supriseY..turun KL awek aku ambil..da jalan ngn dia,aku apun balik sabah..dalam flight lagi hati aku b'degupkencang menanti suprise dari family aku..sesampaiY aku d lapangan terbang tawau,aku d jemput oleh family aku..beseY aku dapat cam kete ayah aku tapi kalini aku xdapat cam..aku pn tercari tapi xnampak pun kelibatY..family aku kt pintu ketibaan..da salam peluk dorg,dorg bawa la aku ke keta..rupaY2 kete depan mata aku je..kete baru..haha..aku pn wat cool je..control je..haha..aku xtanye kete sape yg ayah aku pakai..selang bape hari,ayah aku wat kenduri doa selamat sempena kete baru 2..rupaY kete 2 ayah aku beli u aku..syukran ya usrati..xpernah aku terfikir nak minta beli kete..nak beli sendiri je t kalau da kerjatapi alhamdulillah..ada rezeki lebih..walau pn kete 2nd tapi aku bersyukur..aku xyah gaduh nak mekap keta..ayah aku da wat siap da..siap tayar 17,spot rim..tinggal aku tambah sikit2 je nanti..nak jadikan dia evo..haha..tinggi cita2 aku..hehehe..insyaallah..k la..aku nak tdo dulu..t kalau de citer baru aku citer lagi k..hahaha..salam 1 malaysia..

No comments:

Post a Comment